måndag 26 mars 2012

Inga mer pinsamma kroppar, ok?

Pinsamma kroppar är det slut med nu, ingen skäms längre? Bra, ok!
Nu är det dags för ny vecka men innan det tänkte jag bara svara på en kommentar som kom in nu på det förra inlägget, den som skrev den frågade om vi inte kunde tipsa om hur man håller sig i form och kost och så. Personen tyckte inte att jag skulle skämmas över min mage och till det säger jag bara tack, du förstår nog inte hur bra det känns att höra sånt! :*

Men tillbaka till frågan, det här är ju inte riktigt en träningsblogg men eftersom det ändå handlade om kroppen nu så kan jag väl bara säga vad jag gör för att hålla mig i form. Det är väl inte direkt några tips så, utan bara mer hur jag försöker göra!
Träning 3-4 gånger i veckan på friskis och svettis, då blir det alltså både styrka och konditionsträning!
Sedan äter jag i stort sett vad jag vill men jag försöker äta lite men ofta, jag behöver mat med fyra timmar mellanrum om du förstår hur jag menar. När det har gått fyra timmar sedan jag åt så blir jag hungrig så då äter jag lite igen.

Håller inte på med några dieter för livet blir ju faktiskt roligare om man får unna sig lite så jag satsar på mer träning istället!

Puss och smek på er allihopa, imorgon är det dags för nästa tema så titta in då också!
/Bea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar