måndag 27 februari 2012

Har du någonsin känt dig pressad?

Till att göra saker du inte vill, eller kanske du tror att personen du är med är så mycket mer erfaren än dig så du är rädd för att bli tråkig om du inte går med på vissa saker?
Kanske gillar du bara missionären, men dina kompisars snack om alla ställningar de testat gör att du känner dig tvingad till att testa någonting annat?
Trivs du bra i din säng men din pojkvän eller flickvän gillar skogen mer och du tror att du måste ta ert sex ut dit för att han/hon ska vilja stanna med dig?

Man behöver inte känna press bara inför första gången, pressen fortsätter hela tiden men ska ha sex. Överallt finns det människor som säger till oss vad vi borde göra och vad vi borde gilla. Denna veckan kommer handla om just det, hur pressad man kan känna sig även om man har haft sex hur många gånger som helst.

Som alltid vill vi ha era kommentarer och tankar om detta, så släng in en kommentar om du någonsin känt press!

3 kommentarer:

  1. Jag var tvungen att trycka ut avföring i mitt exs ansikte för att hon blev så kåt av det sa hon. Gjorde det flera gånger och jag gillade det verkligen inte.
    Det är skönt att det är över nu..
    /Obba

    SvaraRadera
  2. Vet inte om det passar in under detta, men jag känna press angående det här med hår. Känns som att alla är hårlösa och att hår anses som något äckligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har blivit pressad många gånger. Men den värsta gången var när jag förlorade min oskuld. Jag ville egentligen inte men killen tjatade som fan och bara för att få honom att sluta tjata så gjorde vi det.. Sen blev jag dumpad dagen efter, kul eller hur? :(

      Radera