torsdag 23 februari 2012

Beas förklaring!

Jo, jag kan tänka mig att det behövs en förklaring till varför vi valde att ta bort videoinlägget. Eller rättare sagt jag (Bea) valde att ta bort det.
Jag satte mig ner och pratade med min mamma idag, och då ville hon säga vad hon tyckte om inlägget. Jag kunde tänka mig att det inte skulle vara helt positivt men jag trodde faktiskt inte riktigt att hon skulle beskriva det på det sättet som hon gjorde. Hon sa att hon hade tagit illa vid sig, och hon ville att den skulle tas bort. Först förstod jag inte alls varför den var så farlig men ju mer hon pratade om personlig integritet, desto mer började jag förstå. Hon tyckte det var hemskt att vem som helst kunde gå in på vår blogg och trycka på play och sedan se en video där jag pratar om mina sexuella vanor. Jag förstår henne, jag skulle också bli upprörd om hon gjorde en sådan video.
Hon tyckte inte om att höra det hon hörde, det betyder absolut inte att jag tycker att jag behöver skämmas över det jag sa men för hennes skull ville jag bara att videon skulle bort. Hon vill det bästa för mig, och då vill jag försöka göra det jag kan för att respektera henne. Nu respekterar jag henne genom att ta bort videon och jag hoppas att alla ni som läser bloggen har förståelse för det.

//
Bea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar