onsdag 21 december 2011

Svar på tal!

"Min pojkvän är mycket livligare när det gäller sex än vad jag är, kanske känner jag mig obekväm att han är så utmanande. Han vill alltid ha sex på alla möjliga ställen men än så länge har det bara blivit i bilen. Jo visst har det blivit lite andra ställen än bara sängen hemma men inte mer än så... det vore kul att läsa om någon som har gjort det på en lite mer offentlig plats, som typ på en flygplans toalett! Det är ju garanterat någon som hör er då!"


Vi har tyvärr inte pratat med någon som har varit på en flygplans toalett. Men vi har andra historier från folk som har varit på offentliga platser. 


"Att vara på en offentlig plats är faktiskt ganska spännande. Jag var på ett tak, och det som gjorde att det blev speciellt är väl just känslan av att någon kan komma på dig. I mitt fall var det ingen som såg oss, mer än kanske kompisarna som hade räknat ut vad vi skulle göra där uppe. De störde sig ju inte på det utan tyckte det var mer kul, alltså blev det ju inga problem av det. Ska du ha sex ute så är det ju ganska bra om ingen ser eftersom det finns folk som kan bli störda av det och då blir det ju faktiskt ett brott. 
Jag tycker dock att det var galet roligt och lite annorlunda. Det är ju ganska snabbt sex när man gör det på det sättet men eftersom man kanske går igång på just det faktum att det är lite förbjudet tar det ju inte så lång tid att komma. Inte för mig i alla fall. Så sex offentligt är något jag absolut skulle rekommendera just för att det ger lite extra gnista till ett förhållande. 
Kör hårt och ge din kille en liten överraskning när du tar initiativet?"


"Jag har varit på ganska många offentliga platser. Men tänkte ta upp när jag hade sex på en gräsmatta i ett villaområde. Det var en kall höst natt och jag var berusad likaså han, så varför inte göra det galet? Jag tyckte det var ganska spännande men ganska oskönt med tanke på att vi låg på en jacka och det var ganska kallt. Jag var inte nervös att någon skulle komma på oss, tänkte faktiskt inte på det. När jag haft sex på offentlig plats så har jag inte vart speciellt nervös att någon ska komma oss, så utmana ödet lite så blir det mer spännande!"


Hoppas du fick lite svar på det du ville. Såklart ska du inte gör något du inte vill, men det kan vara kul att satsa på något annat, lycka till och hoppas att allt går bra med din pojkvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar