onsdag 28 december 2011

Nyår = One Night Stand?

Som många vet så närmar sig nyår med stormsteg! Årets största festhelg då väldigt många super sig fulla och strular runt. Och enligt statistik är nyårsafton den högtiden folk har flest one night stands.
Många ser ju one night stands som något dåligt, oskyddat sex och oftast så är man full när man väl gör det.
Men är det så dåligt då? Vissa älskar ju att ha sex och ser det ju inte som skamfyllt att ligga med vem som helst medans andra aldrig ens skulle tänka tanken. Det allra viktigtaste är att ni köper på er gott om kondomer under nyår pojkar och tjejer, ät era p-piller!

Vi vill höra om ni har några historier från nyårsafton, behöver nödvändigtvis inte vara ett one night stand  utan något annat smått och gott!

1 kommentar:

  1. hejhej jag heter anonym och en gång på nyår hamnade jag i en trappuppgång med en annan anonym. vi hade dock inte sex utan han fick pilla på mig sen drog jag tillbaks till festen som jag va på men han fick inte följa med hihihi

    SvaraRadera